Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Mozaic autorem kilku product placementów w najnowszym filmie Olafa Lubaszenki „Złoty środek"

Już jutro 20.03.br. do kin wchodzi bardzo oczekiwana komedia Olafa Lubaszenko o intrygującym tytule „Złoty środek" z Anną Przybylską w podwójnej roli głównej.

Mozaic - dział Omnicom Media Group specjalizujący się w niestandardowych formach reklamy jest autorem kilku subtelnie zaaranżowanych, choć dobrze widocznych product placementów w tej właśnie produkcji.


Warto podkreślić, że głównym celem, jaki zawsze stawia sobie zespół kinowy Mozaic, jest  optymalna ekspozycja produktu Klienta w filmie. Chodzi bowiem o naturalne wkomponowanie marki w fabułę, tak aby jej obecność była wiarygodna i dyskretnie zauważalna, spójna z komunikacją i pod nie naruszała wartości artystycznej dzieła. Tak było również w przypadku „Złotego środka".

Dodatkowo Mozaic, chcąc uatrakcyjnić after party po uroczystej gali premierowej filmu, zaprosił do współpracy markę Luksusowa, która zapewniła luksusową obsługę baru podczas eventu, a także uświetniła wydarzenie efektownym pokazem barmańskim flair.

Olaf Lubaszenko uważany jest przez wielu za specjalistę od komedii. Dotychczasowe filmy Lubaszenki szybko zyskiwały dużą popularność. Dzięki doborowej obsadzie aktorskiej, dowcipowi i lekkości zapewnionej rozrywki, są chętnie wielokrotnie oglądane nawet po kilku latach od premiery.

Podobnej popularności spodziewają się twórcy również w przypadku „Złotego środka", który już podczas premiery spotkał się z bardzo gorącym przyjęciem. Widownia żywo reagowała zarówno na dowcipy sytuacyjne w filmie, jak i sarkastyczne gagi nawiązujące do realiów polityczno-społecznych w Polsce.

Co istotne, im większy sukces artystyczny filmu - tym większa efektywność product placementu - prognozuje się, że „Złoty środek" przyciągnie do kin ponad 1,5 mln widzów, zatem komunikat marketingowy zaangażowanych w film marek będzie miał bardzo szeroki zasięg.


Kilkuletnie już doświadczenie Mozaic i udane realizacje zachęcają jednocześnie uznanych polskich producentów do współpracy przy następnych projektach. Mozaic szczyci się pracą z czołowymi twórcami, którzy coraz częściej powierzają realizację placementów zespołowi Mozaic na wyłączność.


Wkrótce Mozaic rozpocznie prace przy kolejnych filmach, współpracując m.in. z Michałem Żebrowskim jako producentem.

Kolejne realizacje Mozaic zarówno w zakresie product placement, jak i innych obszarów działalności (np. marketingu muzycznego) potwierdzają przede wszystkim rosnące zaufanie coraz to nowych Klientów do Mozaic, dowodząc rozwoju i wzrostu skali aktywności oraz coraz ciekawszych możliwości i różnorodności, a także elastyczności oferty.