Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

TV WARRIOR - autorski optymizer telewizyjny w spółkach OmnicomMediaGroup: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD, Easymedia

Domy mediowe OmnicomMediaGroup kupują telewizję z nowym autorskim narzędziem zbudowanym w OMG w Polsce na bazie wieloletnich doświadczeń z pracy z Lookiem. TV Warrior ma jednak dodatkowe, nowe unikalne funkcjonalności.

TV Warrior to narzędzie całkowicie dostosowane do specyfiki polskiego rynku TV i wyposażone w najnowocześniejsze algorytmy do przetwarzania danych i optymalizacji.

Proces przygotowywania predykcji oglądalności dla ok. 15 tys. breaków w  9 stacjach dla ponad 120 grup celowych odbywa się w sposób automatyczny i scentralizowany w ciągu zaledwie 1-2 godzin uwzględniając nawet prognozy pogody. Umożliwia to osiągnięcie najwyższej jakości wyników pod względem trafności przewidywań, a tym samym realizacji kampanii Klientów.

Proces optymalnego doboru przerw reklamowych do kampanii również odbywa się automatycznie na podstawie wprowadzonego przez media planera briefu. Zaszyte w narzędziu modele pozwalają na optymalizację pod kątem wybranego kryterium. spośród m.in: minimalizacji kosztu budowania zasięgu efektywnego, minimalizacji CPP, maksymalizacji dopasowania (AFF) itd.


Ogromną przewagą narzędzia, przekładającą się na realne oszczędności dla Klienta, jest również szybkość jego działania. Dzięki użyciu TV Warriora planerzy w domach mediowych Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD oraz Easymedia mają ogromną przewagę czasu w wyborze i dostępie do najatrakcyjniejszych pozycji w cenniku. System automatycznie podpowiada planerom także najefektywniejszą (tańszą) metodę zakupu (pakiet vs cennik) dla każdego breaku reklamowego. To również przekłada się wprost na oszczędności dla Klientów realizujących kampanie w agencjach grupy. Tak skomplikowane analizy są możliwe do wykonania jedynie przez bardzo zaawansowane narzędzie, które właśnie stworzył zespół Software Development OmnicomMediaGroup.