Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Macroscope OMD trzeci rok z rzędu na podium w badaniu satysfakcji Klientów SmileCheck

Po raz trzeci z rzędu Macroscope OMD uplasował się na 2 miejscu w rankingu satysfakcji Klientów przygotowanym na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych przez iQS Quant Group (SmileCheck).

Macroscope OMD jako jedyny dom mediowy w Polce otrzymuje od swoich Klientów nieustannie od 3 lat tak wysokie noty w 6 kryteriach oceny zadowolenia z obsługi.

Klienci Macroscope OMD ocenili pracę agencji znacznie powyżej średniej rynkowej we wszystkich badanych wymiarach: rzetelność, transfer, przełożenie wydatków, otwartość, wsparcie, dział badań, analiz i reaserchu oraz prestiż.

Wynik ten daje ogromną satysfakcję całemu zespołowi Macroscope OMD w szczególności dlatego, że jesteśmy jedyną agencją o tak stabilnej pozycji w rankingu, niezmiennie bardzo wysoko ocenianą przez Klientów od 3 lat.

Klienci Macroscope OMD doceniają również filozofię pracy z naszym zespołem i pozycjonowanie agencji. Bardzo wysoko oceniają kompetencje agencji w zakresie wsparcia badawczego, które ma na celu ciągłą poprawę efektywności i zwrotu z inwestycji Klienta w media. W obszarze "dział badań, analiz i researchu" agencja otrzymała 112,0 punktów i tym samym 2 miejsce w tym kryterium rankingu.

Kolejne 2 wyróżniające agencję obszary to "Wsparcie" i "Otwartość" oceniane przez Klientów odpowiednio na 110,2 i 108,3 punkty, i również plasujące agencję na 2 miejscu w tych kryteriach w stosunku do konkurentów. W w/w obszarach Klienci docenili przede wszystkim inicjatywę i otwartość agencji w poszukiwaniu i proponowaniu innowacyjnych rozwiązań, jak również kompetencje w zakresie bliskiej współpracy z Klientem, przejrzystość i proaktywność przedstawianych rekomendacji i efektów kampanii.

Tak wysoka ocena pracy naszego zespołu daje nam ogromną satysfakcję, ale i motywację, aby nasi Klienci byli przynajmniej równie zadowoleni ze współpracy z nami także kolejnych latach.

Zapraszamy do obejrzenia pełnych wyników badania:
www.macroscope.pl
Ranking domów mediowych SmileCheck 2008
Ranking domów mediowych SmileCheck 2007
Ranking domów mediowych SmileCheck 2006