Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Mozaic autorem niestandartowej kampanii Nissana Micry: sponsoring najnowszej płyty Ani Dąbrowskiej oraz wykorzystanie wizerunku Artystki jako Ambasadorki Nissana Micry

Mozaic, dział OMG specjalizujący się w działaniach typu product placement, sponsoring
i broadcast marketing, opracował i zrealizował niestandardową kampanię Nissana Micry, której pierwszy efekt można było zobaczyć w teledysku promującym najnowszą płytę Ani Dąbrowskiej „W spodniach czy w sukience”. Premiera płyty odbyła się 16.06.br.

Już po pierwszym weekendzie, w dniu premiery (po przedpremierowej sprzedaży w sieci Empik od piątku13.06.) wiadomo, że płyta wejdzie na pierwsze miejsce sprzedaży TOP EMPIK. Ten tytuł jest już najlepiej sprzedającą się obecnie płytą w Polsce !

Mozaic jest odpowiedzialny za planowanie, organizację, koordynację i egzekucję prac nad projektem - od tworzenia teledysku do promocyjnego singla, po różnorodne działania sponsoringowe i reklamowe toczące się jeszcze przez kilka miesięcy
po premierze płyty.

Najnowszy model Nissana Micra to samochód przede wszystkim dla młodych, aktywnych kobiet, wygodny, praktyczny, elegancki - właśnie dla takich dziewczyn, jak Ania Dąbrowska. Wizerunek artystki idealnie odpowiada grupie celowej, do której kierowany jest Nissan Micra, dlatego klient zdecydował się zaproponować artystce, by została Twarzą Nissana Micry.
Mozaic świetnie rozumie prawidłowości rządzące sponsoringiem oraz product placement, przeniesienie pozytywnych emocji związanych z artystą na produkt i zapamiętanie marki
w odpowiednim dla niej kontekście.

„Planowana kolejna płyta Ani Dąbrowskiej była doskonałą okazją, by zaproponować właśnie temu klientowi współpracę. Wizerunek piosenkarki i Nissana Micry pasują do siebie idealnie – nie mieliśmy wątpliwości, jaka marka powinna pojawić się właśnie na płycie Ani Dąbrowskiej. Rzeczywiste dopasowanie tych dwu marek zaowocowało szeroką współpracą – nie tylko obecnością Nissana Micry w teledysku, ale również kampanią sponsoringową promocji płyty i trasy koncertowej.” – mówi Urszula Chim, Group Account Director Mozaic.

Współpraca Mozaic jako przedstawiciela Nissana Micry z Sony BMG Poland - wydawcą muzyki Ani Dąbrowskiej oraz Jazzboy Records – publisherem, obejmuje pięć etapów. Jeszcze przed ukazaniem się pierwszego singla rozpoczęły się prace nad product placementem Nissana Micry w teledysku „Nigdy więcej nie tańcz ze mną” – powstał clip
z wyrazistym placementem, jednak nadal dość subtelnym, nienachalnym, ale dobrze widocznym. Drugi aspekt współpracy to sponsoring płyty i kampania promocyjna płyty
z patronatem Onet.pl, Zwierciadla, Przekroju i Radia Eska. Na każdej z płyt znajduje się naklejka „Nissan Micra poleca” dodatkowo utrzymana w tej samej stylistyce kreacja Nissana Micry znajduje się na każdym z promocyjnych materiałów. Kolejnym etapem kampanii jest produkcja specjalnej edycji płyty Ani Dąbrowskiej - Twarzy marki dla Klientów Micry
do dyspozycji dealerów z wyjątkowymi dodatkowymi materiałami. Czwarty etap współpracy to sponsoring trasy koncertowej. Nissan Micra jako sponsor tytularny „Micra Tour” weźmie udział zarówno w trasie koncertowej, jak i kampanii promującej trasę, także poprzez ekspozycje samochodów w miejscach koncertów. Kolejnym etapem kampanii Nissana Micry i płyty Ani Dąbrowskiej będzie ekskluzywny koncert zamknięty dla klientów i dealerów Nissana Micry. Projekt przewiduje także kampanię reklamową w POSach, spot radiowy z użyciem głosu wokalistki oraz dalsze działania, które poznamy jesienią 2008. Wspólne działania promocyjne przewidziane są do końca 2008 roku.

Kampania promująca płytę Ani Dąbrowskiej polecaną przez Nissana Micrę odbywa się w telewizji, radiu, outdoorze, Internecie, oraz poprzez działania z zakresu POS i wydarzeń specjalnych.

Całość wspierana szerokimi działaniami PR informującymi o nowej Ambasadorce Nissana Micry.