Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Nowy balsam Neutrogena w rewolucyjnie nowatorskiej kampanii OOH !

"24 godziny nawilżenia - 10 warstw w głąb skóry*" - tak zdefiniowano działanie nowej, głęboko nawilżającej linii kosmetyków Neutrogena® Formuła Norweska. Niestandardowy przekaz wymagał doboru niecodziennych rozwiązań, które pozwoliłyby w pełni oddać hasło przewodnie marki. Realizację kampanii firma Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o - dystrybutor marki Neutrogena w Polsce, powierzyła domowi mediowemu Optimum Media OMD.

Launch nowego produktu Johnson&Johnson zaplanowany został na nośnikach umożliwiających umieszczenie wizualizacji produktu w transparentnej przestrzeni naśladującej wodę. 10 fal imitujących 10 warstw skóry doskonale oddaje przenikanie emulsji do głębokich partii ciała.

"Ogromnie zależało nam na pokazaniu w kampanii unikalnych cech tej wyjątkowej emulsji: przenikania głęboko do skóry i długotrwałego nawilżania. Chcieliśmy uruchomić wyobraźnię konsumentów. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać nośniki pozwalające na pokazanie balsamu 'zanurzonego w wodzie' na ścianach bocznych przystanków autobusowych i frontlightach AMS " mówi Marta Michniewicz, Account Manager w Optimum Media OMD.
"Ta kampania to efekt starań i ścisłej współpracy domu mediowego Optimum Media OMD, AMS - właściciela nośników i producenta reklam, agencji kreatywnej DDB, która jest autorem kreacji oraz dystrybutora marki Neutrogena® firmy Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Jesteśmy dumni, że udało się uzyskać efekt trójwymiarowości." - dodaje Marta Michniewicz.

"Ta realizacja to przykład, jak prostymi środkami osiągnąć niezwykle spektakularny efekt." - podkreśla Anna Sobczyk, Product Manager AMS. "Na przystankach pomiędzy szybami gabloty umieszczona została butelka balsamu, na szyby zaś nakleiliśmy transparentną folię, która sprawia wrażenie, że emulsja zanurzona jest w wodzie. Podobny efekt osiągnęliśmy na frontlightach, gdzie naklejona na plakat specjalna srebrna folia błyszczy jak prawdziwa woda." - dodaje Anna Sobczyk.

Kampania ruszyła 5.03. Poza efektownymi reklamami OOH trwa silna komunikacja prasowa w 20 tytułach kobiecych i luksusowych wykorzystująca podobną kreację, również w wariancie z próbkami produktu. Kampania obecna jest także w głównych stacjach telewizyjnych i niszowych.