Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

OmnicomMediaGroup



OMD jest częścią jednej z największych i najbardziej innowacyjnej międzynarodowej sieci OMD, która powstała w 1996 roku, należącej do jednego z największych na świecie holdingów zajmujących się komunikacją - Omnicom Group, Inc., w skład którego wchodzą m.in. także takie agencje kreatywne jak DDB, BBDO, TBWA. W Polsce naszymi stałymi biznesowymi partnerami są: DDB Warszawa, Nos BBDO i TBWA Warszawa. OMD zajmuje wiodącą pozycję rynkową w większości regionów    i utrzymuje wysokie miejsca na tych rynkach stabilniej niż którykolwiek z globalnych konkurentów.

Liczne międzynarodowe tytuły świadczące o uznaniu pracy OMD, jak czterokrotne zwycięstwo w rankingu GUNN REPORT FOR MEDIA (2007, 2006,2005, 2004), czy też "2005 Global Media Agency of the Year" przyznany przez Adweek, "Global Media Network of the Year" przyznany przez Campaign i "2005 Media Agency of the Year in the U.S." przyznany przez Advertising Age, dowodzą najwyższego profesjonalizmu i wysokich standardów pracy OMD na całym świecie.

Do polskiej struktury OMD należą dwa domy mediowe: Optimum Media OMD oraz Macroscope OMD.


Optimum Media OMD
Optimum Media OMD specjalizuje się w kreatyw- nym planowaniu i zakupie mediów. To jeden z najbardziej doświadczonych domów mediowych w Polsce  powstał w 1993 roku jako pierwszy profesjonalny dom mediowy. Obecnie trzy zespoły obsługują m.in. takich klientów, jak Henkel, Johnson & Johnson, Berlin Chemie, Nissan i Renault, Generali czy Tetley.

Do najciekawszych realizacji należą nagrodzone na festiwalach i w konkursach reklamowych: kampania "Blue City" dla PTC (BRONZE EFFIE w roku 2006), launch marki Heyah (GOLD CANNES LION za najlepszą kampanię media mix w 2005 roku), launch marki Heyah (GOLD EFFIE w roku 2005), wprowadzenie marki Heyah (Grand Prix Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów Media Trendy w 2005 roku).



Macroscope OMD doradza Klientom w zakresie strategii komunikacji, planuje i kupuje kampanie reklamowe w mediach mając na celu tworzenie wyłącznie skutecznych i efektywnych kampanii w mediach. Macroscope OMD realizuje tę wizję m.in. poprzez ciągłą rozbudowę autorskich projektów badawczych stale badając nie tylko zachowania konsumenta i konsumpcję mediów, ale przede wszystkim korzystając z narzędzi do oceny efektywności kampanii w mediach. Dwa zespoły Macroscope OMD planują kampanie m.in. dla takich klientów, jak McDonald's, Deutche Bank, Bakoma, EFG Polbank czy HBO.

Kilka spośród kampanii prowadzonych dla obecnych oraz dotychczasowych klientów Macroscope OMD zyskało uznanie w konkursie Media Trendy: kampania "Świat według Blondynki z McDonald's" (Media Trendy 2008 w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Radia), kampania dla Deutsche Bank (Media Trendy 2007 w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Prasy), kampania dla marki Lech Kompanii Piwowarskiej (nominacja w roku 2006 w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Telewizji), kampania dla Easy Jet (wyróżnienie w 2006 roku w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej). Doceniono także kampanię "Flagi Tyskie" przygotowaną przez DDB Warszawa we współpracy z Macroscope OMD. W konkursie 
efektywności działań komunikacji marketingowej Effie Awards 2008 kamania DB Kredyt zrealizowana przez Macroscope OMD dla Klienta Deutsche Bank otrzymała nominację w kategorii Usługi finansowe. 

Jesteśmy dumni, że także Klienci cenią pracę i zaangażowanie Macroscope OMD - od 3 lat w badaniu "SmileCheck" prowadzonym przez Stowarzyszenie Komunikacji Reklamowej SAR Macroscope OMD zajmuje niezmiennie stabilne 2 miejsce w ocenie zadowolenia Klientów ze współpracy z tym domem mediowym. Również w raporcie Media & Marketing Polska „Raport 2009 - Domy Mediowe i Agencje Reklamowe" w ocenie Klientów pracy i usług świadczonych przez Macroscope OMD, zyskuje on jedne z najwyższych not na rynku w wielu wymiarach, m.in.: najwyżej oceniony dom mediowy pod względem zadowolenia z badań, analiz oraz strategii w roku 2008, druga pozycja jako najbardziej polecany dom mediowy spośród ponad 25 ocenianych innych agencji, trzecie miejsce w zadowoleniu z planowania mediów w 2008 roku.


PHD jest domem mediowym należącym do międzynarodowej sieci agencji o tej samej nazwie na całym świecie. Domeną PHD jest innowacyjne planowanie strategii mediowych, wytyczanie nowych dróg oraz szukanie nowych mediów i sposobów na egzekucję kampanii. PHD w Polsce powstało w lutym 2007 roku wraz z wygraną przetargu na obsługę marek Unilever, a udany start został doceniony przez magazyn Media i Marketing Polska przyznaniem tytułu "Debiut Mediowy Roku".
Obecnie PHD planuje kampanie w mediach także dla Klientów: BMI Baby, Plannja, Nokia Siemens Network, Maersk.

PHD już za kampanie zrelizowane w pierwszym roku działalności zdobył 2 nagrody w konkursie Media Trendy - w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Radia w kampanii "Hellmann's New Usages" oraz Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów w "Axe Ralaunch", a także wyróżnienie w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej za "Zmianę zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia Knorr Fix". Również w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej Effie Awards 2008 PHD zdobyło Srebne Effie w kategorii Artykuły nieżywnościowe za kampanię Big Bang zrealizowaną dla marki Axe (Unilever Polska)


Easymedia to nowoczesny, innowacyjny, wykorzystujący zaawansowane technologie w interaktywnej komunikacji marketingowej dom mediowy działający w strukturze Omnicom Media Group od 2004 roku. Tworzy niezależną strukturę operacyjną oferującą korzyści wynikające ze współpracy z sieciowym domem mediowym - jedne z najniższych kosztów dotarcia przy wysokich rabatach.
Easymedia korzysta z siły negocjacyjnej, unikalnych technologii i zaawansowanych narzędzi planerskich pochodzących z międzynarodowej sieci OMNICOM oraz autorskich narzędzi stworzonych przez OmnicomMediaGroup w Polsce, a jednocześnie zapewnia warunki współpracy właściwe świadczeniu usług przez mniejszy dom mediowy - niską prowizję agencyjną.



Opera
jest platformą negocjacyjną grupy domów mediowych Omnicom Media Group. Podsta- wowym obszarem działalności zespołu Opery jest ustalanie i negocjowanie warunków współpracy ze wszystkimi mediami. Skala skumulowanych budżetów 4 domów mediowych daje dużą siłę negocjacyjną w mediach i w efekcie pozwala zaproponować Klientom grupy OMG konkurencyjne warunki zakupowe. Nowym wyzwaniom w cyfrowym i zglobalizowanym świecie mediów Opera sprosta dzięki zawieraniu międzymediowych i międzynarodowych porozumień dodatkowo zwiększających atrakcyjność oferty Omnicom Media Group dla obecnych i przyszłych Klientów domów mediowych grupy.